Alueneuvosto ja kappelineuvostot

Alueneuvosto ja kappelineuvostot valitaan neljäksi vuodeksi.

Neuvostojen ohjesääntö toteaa, että puheenjohtajana toimii johtava kappalainen ellei kirkkovaltuusto toisin päätä. Meneillään olevalla kaudella valtuusto on valinnut jokaisen neuvoston puheenjohtajaksi luottamushenkilön. Johtava kappalainen on jäsenenä virkansa puolesta ja toimii esittelijänä. Päätöspöytäkirjat julkaistaan seurakunnan kotisivulla pöytäkirjan tarkastuksen jälkeen.

Seinäjoen alueseurakunnan alueneuvosto: Milla Hautala pj. (Kristiina Tammilehto), Juha Kivimäki (Marko Rantamäki), Jukka Niemi (Risto Iskala), Terhi Varpuluoma (Heli Myllymäki), Minna Lounatvuori (Suvi Ontto-Panula), Juha Mikkonen (Mikael Luotola), Jorma Aro (Kimmo Mäkelä), Helli Kitinoja (Merja Huhtamäki), Annukka Latvala (Ulla Tulisalo), Alpo Mäkinen (Arto Rautajoki), Minna Lainimo, johtava kappalainen.

Alueneuvoston kokousten pöytäkirjat >>

Alueneuvoston kokousten esityslistat >>

Nurmon kappelineuvosto: Elina Kalliovalkama pj. (Tuija Alapiha), Jari Jaskari (Tapani Leppilahti), Harri Rajakorpi (Kris Niemistö), Jarkko Panu (Asko Savolainen), Susanna Vehkaoja (Minna Vienola), Jukka Pasanen (Markku Saari), Emilia Melender (Hanne Prusti), Terhi Perälä (Jaana Koski), Risto Mäkelä (Jaakko Tiittanen), Kalle Hiltunen (Anita Jokilehto), Miia Juusola-Vänskä, johtava kappalainen.

Nurmon kappelineuvoston kokousten pöytäkirjat >>

Nurmon kappelineuvoston kokousten esityslistat >>

Peräseinäjoen kappelineuvosto: Pasi Koivula pj. (Eero Rissanen), Keijo Manni (Kalevi Pitkäranta), Voitto Välimäki (Jussi Pitkäranta), Anne Katila (Salla Köykkä), Juha Julmala (Matti Kiviniemi), Pentti Taipalus (Pasi Pärnänen), Sarita Kärki (Heli Anttila), Merja Mäki-Kihniä (Anne Flinkkilä), Liisa Pasto (Anna Mäki-Paavola), Sirpa Syrjälä (Mari Aho), Irja Hietala, vs. johtava kappalainen.

Peräseinäjoen kappelineuvoston kokousten pöytäkirjat >>

Peräseinäjoen kappelineuvoston kokousten esityslistat >>

Ylistaron kappelineuvosto: Ari Setälä pj. (Antti Punkari), Jukka Kemppainen (Juha Viirimäki), Esa Isosaari (Arvi Viita), Emma Valo (Minna Yli-Rantala), Johanna Latvala (Heikki Niemi), Mika Suomalainen (Juha Kitinoja), Pirkko Ekoluoma (Tuula Frusti), Leena Valli (Anne-Maria Hakala), Jari Heiska (Hannu Sippola), Satu Ekoluoma (Kirsti Kontturi), Teemu Leino, johtava kappalainen.

Ylistaron kappelineuvoston kokousten pöytäkirjat >>

Ylistaron kappelineuvoston kokousten esityslistat >>