Vauvakirkko

su 8.1. klo 16.00 – su 8.1. klo 17.00

Lakeuden Risti

Tervetuloa Vauvakirkkoon! Vauvakirkko on kirkkohetki, oikeastaan ihan oikea jumalanpalvelus, jonne on erityisesti kutsuttu vuoden 2016 aikana syntyneitä vauvoja. Mutta sinne saavat tulla kaikki pienen lapsen kanssa.

Vauvan kanssa kirkossa köröttelevät äidit, isät ja sisarukset, isovanhemmat, kummit tai vauvakaverit perhekerhosta.

Helistimen heiluttelu yhdessä muiden kanssa on kivan kuuloista, samoin köröttely aikuisen polvella saa aikaan iloisia nauruja. Tai entäpä jos kurkkaan äidin olan yli taaksepäin ja näen siellä toisen iloisen vauvan kasvot? Vauvakirkossa saa olla myös hiljaa sylissä, siliteltävänä ja keinuteltavana.

Vauvakirkossa on musiikkia ja liikettä, laulua ja hyräilyä, helistimen soittoa sekä iloista hihkuntaa. Siellä on tilaa myös rauhoittumiselle, hiljentymiselle, siunaukselle ja rukoukselle.

Mukana Arja-pappi (Peltoketo), Anu-kanttori (Vuorenmaa) sekä lastenohjaajat Anne Siukkola ja Tuulikki Olkkonen.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Seinäjoen alueseurakunta