Isovanhempi ja lapsenlapsi -toiminta

Seinäjoen seurakunta järjestää leiriä ja retkiä, joille isovanhemmat voivat osallistua yhdessä lastenlastensa kanssa.

Peräseinäjoen kappeliseurakunta

Kesällä järjestettävä ikärajaton leiripäivä lapselle sekä kummille tai isovanhemmalle tarjoaa paljon mukavaa tekemistä yhdessä tärkeän aikuisen kanssa. Päivään kuuluu perinteistä leiriohjelmaa ja mukavaa yhdessäoloa: lauluja, leikkejä, uimista ja syömistä. Kaikkiin leiripäiviin ja leireihin sisältyy myös hartaus ja hengellistä toimintaa.

Kesän leiripäivä on 14.7.2019 Ahonniemen leirikeskuksessa. Leiripäivään voi osallistua myös kummin kanssa.

Lisätiedot: Riikka Niemi

Seinäjoen alueseurakunta

Keväisin järjestetään retkipäivä Honkiniemeen. Retkelle ovat tervetulleita kaikki isovanhemmat lastenlastensa kanssa. Retkellä touhutaan yhdessä mm. askartelujen merkeissä, nautitaan hyvästä ruuasta ja vietetään hartaus Honkiniemen kirkossa. Retken hinta on 10 euroa per henkilö.

Kevään 2020 retki on 22.2. Ilmoittautuminen aukeaa 7.1.

Lisätiedot: Tiina Pihlaja

Lue lisää myös seurakunnan varhaiskasvatuksen järjestämistä Isovanhempi-lapsenlapsi -kerhoista >>

Nuorisotyönohjaaja
Seinäjoen seurakunta
Nuoret
Kalevankatu 12 B
60100 Seinäjoki

Vastuualue: koko Seinäjoen alue: Kehitysvammaistyö (lapset ja nuoret) ja alakouluikäisten erityisnuorisotyö.

Nuorisotyönohjaaja
Seinäjoen seurakunta