Yksin- ja yhteishuoltajien olohuone

ti 4.4. klo 17.30 – ti 4.4. klo 19.30

Pohjan seurakuntakoti

Yksin- ja yhteishuoltajien olohuone toimii yksin lasten kanssa olevien vertaistukiryhmänä.

YH-iltojen tarkoituksena on toimia vertaistukiryhmänä, jossa yksin- tai yhteishuoltajat voivat tavata toisiaan keskustelun ja joskus teemailtojen merkeissä. Illoissa on järjestetty lastenhoito ja pientä purtavaa nyyttärien tapaan.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Seinäjoen seurakunta

Yhden Vanhemman Perheiden Liitto ry

Seinäjoen alueseurakunta
Diakonia
Ala-Kuljun katu 1C
60100 Seinäjoki

Mielenterveystyö, perhetyö, näkövammaistyö ja yhteisvastuukeräys. Jouppi – Alakylä – Katajalaakso – Huhtala – Niemistönmaa.

Seijan työvastuisiin kuuluvat yleisen ja yhteisen diakoniatyön lisäksi mielenterveystyö, perhetyö, erityisesti yksinhuoltajien parissa tehtävä työ, näkövammaistyö ja yhteisvastuukeräys. Seijan lähiövastuualue on: Joupin - Alakylän -Katajalaakson -Huhtalan ja Niemistönmaan lähiöissä ja kylillä.