Retki Strömsöön, Vaasaan

la 2.9. klo 7.00 – la 2.9. klo 21.00

Strömsö ja Vaasan suomalainen seurakunta

Lähde tutustumaan tv:stäkin tuttuun Strömsöön!

Seinäjoen seurakunnan lähetystyö järjestää tulevana syksynä uudelleen päiväretken Strömsöön, Vaasaan. Retken ajankohta on la 2.9. Retkellä vieraillaan myös Vaasan suomalaisessa seurakunnassa lounastaen sekä kirkkoon tutustuen.

Linja-autokuljetus Peräseinäjoelta lähtee seurakuntatalon pihasta klo 8.30, Lakeuden Ristin pihasta klo 9, Hyllykallion seurakuntakodin pihasta klo 9.30 ja Ylistaron kirkkopihasta klo 10. Retken hinta on 35 € (sis. matkat, opastus Strömsössä, lounas sekä kirkkoesittely). Paluumatkalle lähdetään n. klo 16. Paluumatkan varrella nautimme omakustanteiset kahvit.

Retki-ilmoittautuminen alkaa ma 7.8. ja päättyy to 10.8. klo 16. Ilmoittautumiset ruokavalioineen sekä tieto, miltä pysäkiltä nousee kyytiin, tekstiviestillä lähetys- ja monikulttuurisen työn sihteerille, Katri Tuomiharjulle p. 044 580 6701.

Retkeä on tarjottu ensisijaisesti edellisen retken varasijoille jääneille ja ilmoittautuneiden jälkeen paikkoja on jäljellä 21 nopeimmalle ilmoittautujalle. Varaathan mukaasi retkimaksun käteisellä.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki käsillä tekemisestä ja nikkaroinnista kiinnostuneet.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö