Retki Lappajärvelle, Alajärvelle ja Ähtäriin

ti 3.7. klo 8.00 – ti 3.7. klo 18.00

Lappajärvi, Alajärvi ja Ähtäri

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lähde kesäiselle retkelle nauttimaan hyvästä seurasta, Sanan ravinnosta ja leppoisasta tunnelmasta!

Lähtö Ylistaron kirkkopihasta klo 9.00 Vierailemme Lappajärven kivikirkossa, nautimme lounaan Punaisen Tuvan Viinitilalla Alajärvellä, lounaan jälkeen lähdemme kohti Ähtäriä ja Honkiniemen leirikeskusta. Honkiniemessä juomme päiväkahvit, tutustumme Honkiniemen ympäristöön sekä leirikirkkoon. Päivän lopuksi nautimme SaNaisten runohetkestä. Takaisin Ylistaron kirkkopihassa olemme n.17.30. Retken hinta n.35€ (käteisellä tasarahana) riippuen lähtijämäärästä. Huom! Ilmoittautumista jatkettu ma 25.6. saakka. Ilmoittautuminen seurakuntatoimistoon 06-4184200 tai seurakunnan nettisivujen tapahtumalinkin kautta. Lisätietoja Katri Tuomiharju 0445806701 tai Titta Nortunen 0405291210.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille