Seinäjoen kirkot -esite

Kaikki Seinäjoen kirkot on nyt koottu yhteen esitteeseen ja julkaistu myös sähköisenä versiona sekä eri kielillä nettisivuillamme.

Uusi Seinäjoen kirkot -esite on ilmestynyt kesällä 2016 suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja saksaksi. Vihkosessa esitellään monipuolisesti ja kauniiden kuvien avulla kaikki Seinäjoen seurakuntaan kuuluvat yhdeksän kirkkoa. Esite löytyy nyt myös netistä sähköisenä versiona ja kaikilla saatavilla olevilla kielillä osoitteesta www.seinajoenseurakunta.fi/kirkot-ja-tilat.

Sivulla voit selailla esitettä pdf-muodossa ja tulostaa sen. Painettuja esitteitä eri kielillä on jaossa myös Seinäjoen seurakunnan toimipisteissä sekä Etelä-Pohjanmaan Matkailu Oy:nLinkki avautuu uudessa välilehdessä toimistossa.

2016-10-05 14:48:01.0