Ystävän tupa muuttaa Kismukseen

Ystävän tuvan toiminta siirtyy 1.11. lähtien Cafe Kismuksen tiloihin, avajaisia vietetään perjantaina 2.11.

Ystävän tupa on Seinäjoen alueseurakunnan vapaaehtoistyön keskus, joka on toiminut jo 20 vuotta. Marraskuun alussa sen toiminta siirtyy Matti Visannin Kujalta Café Kismuksen tiloihin (os. Vanha tori, Kalevankatu 12 B, Seinäjoki). Avajaisia juhlitaan perjantaina 2.11

— Ystävän Tuvalle voi tulla joka arkipäivä kello 10—14 kahville, lukemaan lehtiä, keskustelemaan tai osallistumaan ohjelmahetkiin, kertoo keskuksen toiminnasta vastaava diakoni Johanna Piuhola.

Lisäksi Ystävän Tuvassa on myyntinurkkaus, josta löytyy laadukkaita käsitöitä. Myynnin tuotto menee hyväntekeväisyyteen, seurakunnan vuosittain vaihtuville kohderyhmille.

— Ystävän tuvan kautta voi saada myös saattoapua sairaalaan, ulkoiluapua, lähimmäispalvelun kautta ystävän tai tilapäisapua kotiin. Tiedustella voi minulta numerosta 050 370 9945.

Seinäjoen seurakunnan Ruokapankki jatkaa entisessä osoitteessaan (Matti Visannin kuja 15B).

—  Ystävän Tuvan muuton myötä saamme käyttöömme todella tarpeeseen tulevaa lisätilaa, iloitsee Ruokapankin ruoka-avun koordinaattori Pirkko Vaisto.

Tervetuloa avajaisiin

Ystävän tuvan uusien tilojen avajaisia vietetään perjantaina 2.11. Aloitamme kello 8—10 yhteisellä aamiaisella. Tarjolla on puuroa, voileipää, kahvia ja teetä. Ohjelmassa kello 12—14 tervetulosanat Johanna Piuhola, Lakeuden ristin & Ystävän tuvan kuorot, Otto Savolaisen puhe ja laulu, Maija-Liisa Nopan laulua sekä yhteislaulua. Ohjelman ohella nautitaan klo 12 alkaen leivoskahveista ja mukavasta yhdessäolosta.

Wed Oct 31 01:49:00 EET 2018