Yhteisvastuukeräys

Yhteisvastuu auttaa haavoittuvimmassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen HelsinkiMission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun avulla. Keräys alkaa sunnuntaina 4.2.2024. Lue lisää keräyksestä osoitteessa yhteisvastuu.fi

Lahjoita

Yhteisvastuukeräykseen voit lahjoittaa:

Katso muut lahjoitustavat osoitteessa: yhteisvastuu.fi/lahjoita

Kirkkopalvelut ry:n keräyslupa RA/2020/639 ja ÅLR/2022/9229. Noin 20 % tuotoista suunnataan vuosittain valittavaan, vaihtuvaan kohteeseen Suomessa. Vuoden 2024 kumppanina toimii HelsinkiMissio. Noin 20 % keräystuotosta jää keräävälle seurakunnalle monipuoliseen avustus- ja auttamistoimintaan. Noin 60 % keräystuotosta ohjataan Kirkon Ulkomaanavun katastrofiavun kautta kansainväliseen apuun.

Diakoniajohtaja
Seinäjoen alueseurakunta
Ala-Kuljun katu 1C
60100 Seinäjoki
Seinäjoen alueseurakunta
Ala-Kuljun katu 1C
60100 Seinäjoki

Seijan työvastuisiin kuuluvat yleisen ja yhteisen diakoniatyön lisäksi mielenterveystyö, perhetyö, erityisesti yksinhuoltajien parissa tehtävä työ, näkövammaistyö ja yhteisvastuukeräys. Seijan lähiövastuualue on: Joupin - Alakylän -Katajalaakson -Huhtalan ja Niemistönmaan lähiöissä ja kylillä.

Vastaava diakoniatyöntekijä
Nurmon kappeliseurakunta