Kirkot ja tilat

Voit vuokrata seurakunnan tiloja juhlien, konserttien ja kokouksien järjestämiseen. Seinäjoen seurakunnan keittiöpalvelut järjestävät tilaisuuksiin halutessasi myös pitopalvelun.

Kokousvaraukset

Kokousvarauksissa ota yhteyttä seinajoki.virasto@evl.fi . Kokoukseen voi paikasta riippuen tilata halutessaan kahvitarjoilun ja ruokailun.

Juhlatilavaraukset

Seinäjoen seurakunnan jäsenet voivat varata kirkkosaleja ja muita juhlatiloja ilman tilavuokraa kaste-, rippi- ja hääjuhliin, sekä hautaan siunaamisen muistotilaisuuteen soittamalla Seinäjoen seurakunnan palvelutoimistoihin. Tilojen maksuton käyttö perhejuhliin edellyttää pitopalvelun tilaamista Seinäjoen seurakunnan keittiöpalveluilta.

Vapaasti varattavat tilat juhliin

Jos tarvitset juhlatilan, jonne voit tilata pitopalvelun haluamastasi paikasta tai järjestää tarjoilun itse, osa tiloistamme ovat vuokrattavissa vapaaseen käyttöön. Muut tilaisuudet tarkoittavat esimerkiksi häitä, syntymäpäiväjuhlia tai kihlajaisia. Katso tarkemmat tiedot tiloista ja hinnoista täällä.

Konsertin varaaminen

Seinäjoen seurakunnan kirkot ja suuremmat salit ovat varattavissa myös konserttikäyttöön. Tilan varaustilanteen varmistamiseksi ota ensiksi yhteyttä alueen palvelutoimistoon. Palvelutoimistosta saat täytettäväksesi varauskaavakkeen, josta selviää myös tilan vuokrahinta. Seinäjoen seurakunnan kiinteistöjä koskevat pelastussuunnotelmat löytyvät osoitteesta: pelsu.fi

Sopimusehdot

Tutustu Seinäjoen seurakunnan cateringpalveluita ja tilavuokrausta koskeviin yleisiin sopimusehtoihin.

Tapahtuman tyyppi
Seurakunta