Musiikkitilaisuudet

Seinäjoen seurakunnassa järjestetään ympäri vuoden konsertteja, yhteislaulutilaisuuksia ja musiikkihetkiä. Tervetuloa mukaan laulamaan ja nauttimaan!

Suvimusiikki-konsertit

Suvimusiikkikonsertteja on järjestetty Lakeuden Ristissä jo 30 -vuoden ajan. Konsertteihin on vapaa pääsy. Katso lisätiedot Suvimusiikki-konserteista tapahtumakalenteristamme.

Lounasmusiikki-konsertit

Konsertit Lakeuden Ristissä klo 11. Kesto 30 min, ota lounaseväät mukaan. Vapaa pääsy.

Kauneimmat joululaulut

Kauneimmat Joululaulut on paitsi joulun ajan musiikkitapahtuma, myös yksi Suomen suurimmista hyväntekeväisyyskampanjoista. Kauneimmat Joululaulut on Suomen Lähetysseuran ja seurakuntien yhteistyössä toteuttama konsepti.

Joululaulujen yhdistäminen hyvää tekevään ja yhteisölliseen musiikkitapahtumaan tekee Kauneimmista Joululauluista merkittävän, elinvoimaisen ja elämyksellisen musiikkitapahtuman, josta on 50 vuodessa muodostunut lähtemätön osa suomalaista jouluperinnettä. Monessa kirkossa järjestetään Kauneimmat joululaulut myös lapsille.