Pikkuhelppi

Pikkuhelppi on tehty tukemaan perheesi tarpeita. Tarvitsetko lastenhoitoa, yksilöllisempää toimintaa lapselle tai koko perhellenne, juttuseuraa, tukea vanhemmuuteen, omaa aikaa? Ohjaajina toimivat kirkon varhaiskasvatuksen ammattitutkinnon suorittaneet lastenohjaajat.

Kenelle toiminta on tarkoitettu?

Pikkuhelppi muuntautuu tarpeidesi mukaan. Tuo lapsesi tai osallistu perheenä. Pikkuhelppi on maksutonta toimintaa.

Toimi näin

Pikkuhelppi toimii klo 13-16 välisenä aikana. Pikkuhelpin aikoja varataan suoraan ohjaajilta tekstiviestillä. Kirjoita viestiin paikka, päivämäärä ja kellonaika. Ohjaajat vahvistavat varatun ajan paluuviestillä muutaman päivän sisällä.

Pikkuhelppi-toimitapisteet ja lastenohjaajat

Maanantaisin

• Eskoon seurakuntakodilla osoitteessa Eskoontie 3.  Lastenohjaajina toimivat Marjo ja Anne S.

Keskiviikkoisin

• Karhuvuoren seurakuntakodilla osoitteessa Otsonpolku 1. Lastenohjaajina toimivat Carita ja Mervi.
  • Peräseinäjoen seurakuntatalolla osoitteessa Kirkkotie 2. Lastenohjaajina toimivat Päivi M-R ja Anne S.

Torstaisin

• Pohjan seurakuntakodilla osoitteessa Väinölänkatu 4B. Lastenohjaajina toimivat Marjo ja Anne S.

Toiminta päättyy viikolla 24. Viikkotoimintaa ei ole arkipyhinä eikä viikoilla 9, 13. Viikolla 14 kerhot kokoontuvat keskiviikkona ja torstaina.

Koristeellinen.