ELY:n ja seurakunnan kiitos

Evankelinen lähetysyhdistys ja Seinäjoen seurakunta kiittävät. Evankeliset kesäjuhlat 8.-10.6.2018 saatiin viettää iloisessa ja armollisessa ilmapiirissä, ja juhlakansaa oli kokoontunut maakunnastakin yhteiseen juhlaan.

Siionin Kannel -messun juhlaväkeä Lakeuden Ristin kirkkopihalla

Kiitämme Taivaan Isää hyvästä huolenpidosta sekä ajallisesta ja iankaikkisesta ruuasta, joita juhlilla saimme nauttia ja uskossa omistaa. Kiitos kaikille vastuunkantajille, talkoolaisille ja esirukoilijoille, te teitte juhlan mahdolliseksi. Kiitos Seinäjoen kaupungille hyvästä yhteistyöstä.

Juhlia olivat tukemassa myös monet yritykset ja yksittäiset lahjoittajat. Jumala teitä siunatkoon ja kuljettakoon armossaan. Perille asti.

Kuva: Siionin Kannel -messu kokosi väkeä lauantai-iltana 9.6. Lakeuden Ristin kirkkopihalle. Juuri tätä tarkoitusta varten Alvar Aalto pihan suunnittelikin: suurien hengellisten ulkotilaisuuksien pitopaikaksi. Kuvaaja: Mauno Parvianen.

Tue Jun 26 13:33:00 EEST 2018