Tutustu Alvar Aallon arkkitehtuuriin mobiilioppaalla

Kuuntele mielenkiintoisia ja ytimekkäitä tarinoita Lakeuden Ristin ja seurakuntakeskuksen historiasta, rakentamisesta ja yksityiskohdista. Opas mahdollistaa omatoimisen tutustumisen kohteisiin ja se toimii mobiililaitteilla. Tekstiä ja kuvia sisältävän mobiilioppaan kaikkiin Seinäjoen Aalto-keskuksen kuuteen kohteiseen on toteuttanut alun perin Nora Langinvainio-Ikola Seinäjoen museoiden ja kaupungin kulttuuripalveluiden yhteisprojektissa.

Miten toimin?

• Mene osoitteeseen tarinasoitin.fi/lrkirkko tai skannaa Lakeuden Ristin tai seurakuntakeskuksen sisäänkäynnin läheisyydessä olevan QR-koodin. QR-koodin skannaamista varten laitteissa tulee olla sen käyttöön tarkoitettu, useimmiten ilmaiseksi ladattavissa oleva sovellus.
  • Äänitiedostot aukeavat kuunneltavaksi mobiilioppaan kuvia klikkaamalla. Kuvien alapuolelta löytyy luettu teksti myös kirjoitetussa muodossa. Tarinoita kirkosta ja seurakuntakeskuksesta voi tällä hetkellä kuunnella suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Miten toimin Seinäjoen Aalto-kohteissa?

• Mene osoitteeseen tarinasoitin.fi/seinajoenaalto tai skannaa älypuhelimella Aalto-kohteista löytyvän QR-koodi. Kieliversiot tekstiä ja kuvia sisältävästä Aalto-mobiilioppaasta löytyvät suomen lisäksi englanniksi, ruotsiksi ja japaniksi.