Piirretty kuva, jossa kaksi aikuista karhua leikkii kahden pienen vauvakarhun kanssa lattialla istuen.

Ekavauvakerhot

Ekavauvakerhossa sinä ensimmäistä kertaa vanhemmaksi tullut voit jakaa kokemuksia vauvoista ja vanhemmuudesta. Kerho on tukemassa sinua ja perhettäsi ensimmäisen vauvavuoden aikana. Kerhossa voit yhdessä vauvasi kanssa osallistua yhteisiin toimintahetkiin. Voit tulla Ekavauvakerhoon jo odotusaikana. Kerhossa on tarjolla kahvia, teetä ja mehua. Kerhoja ohjaavat kirkon varhaiskasvatuksen ammattitutkinnon suorittaneet lastenohjaajat.

Ekavauvakerho on ensimmäisen lapsensa saaneiden vanhempien ja vauvojen kohtaamispaikka. Ekavauvakerhot ovat maksuttomia. Voit tulla mukaan ilman ennakkoilmoittautumista. Mukaan voit ottaa halutessasi omat eväät.

• Ekavauvakerho maanantaisin kello 13.30-15.30 Pajuluoman seurakuntakodilla osoitteessa suunnistajanreitti 1.
  • Ekavauvakerho maanantaisin kello 13.30-15.30. Kasperin seurakuntakodilla osoitteessa Lintuviita 5.
  • Ekavauvakerho tiistaisin kello 13.30-15.30 Kultavuoren seurakuntakodilla osoitteessa Ilmolantie 3. Kulku Joupinrajan puoleisesta päädystä.
  • Ekavauvakerho torstaisin kello 13.30-15.30 Kertunlaakson seurakuntakodilla osoitteessa Kertunkatu 6.

Toiminta päättyy viikolla 24. Viikkotoimintaa ei ole arkipyhinä eikä viikoilla 9, 13.
Viikolla 14 kerhot kokoontuvat keskiviikkona ja torstaina.

Kasvatustyöntekijä
Seinäjoen seurakunta