Seurakuntakeskuksen korjausrakentaminen

Seinäjoen seurakuntakeskuksen korjausrakentaminen jatkuu toisen vaiheen purku- ja remontointitöillä, jotka ajoittuvat arviolta ajanjaksolle 15.6.2022-15.06.2023.

Lakeuden-Risti_1_.jpg

Työmaa-alueena on seurakuntakeskuksen kellarikerros, jossa sijaitsevat kokoustilat Timpuri ja Rauha, sekä askartelutila, vessat ja vaatehalli.

Huomioi käytöstä poissa olevat tilat

Huomioitavaa on, että korjausrakentamisen aikana vaatehallin yhteydessä olevat vessat ovat pois käytöstä. Myös hissi kellarikerrokseen on pois käytöstä koko työmaan ajan. Liikuntaesteisten kulku yläsaliin varmistetaan porraskiipijällä. 1.-2. -kerrokseen hissi on pois toiminnasta vain sen uusimisen ajan. Hissin uusimisen ajankohtaa ei ole tiedossa, mutta arvioitu remonttiaika hissin uusimiselle on noin 2 kuukautta.

Meluhaitta ja muuta huomioitavaa

Rakentamisesta saattaa syntyä meluhaittaa alasaliin, seurakuntasaliin ja kerhohuoneisiin arkisin aina kello 15.30 saakka. Perjantaisin pyritään välttämään meluavia töitä.

WC-tilat sijaitsevat seurakuntakeskuksen toisessa päässä 1. ja 2. kerroksessa. Lisäksi pääsisäänkäynnin läheisyyteen rakennetaan invavarustettu WC-kontti.

Seurakuntakeskuksessa sijaitsevista keittiötiloista ei ole mahdollista kuljettaa tarjoiluja Kirkonkrannin tiloihin remontin aikana, jonka vuoksi kokouskahvitilana toimii seurakuntakeskuksessa sijaitseva 24 asiakaspaikkainen Yläsali 4. Tilassa saattaa olla samaan aikaan useampia eri kokousryhmiä. Suurempien ryhmien tarjoilut voidaan tilojen varaustilanteesta riippuen järjestää myös muissa seurakuntakeskuksen tiloissa.

Tue May 10 11:10:00 EEST 2022