Kirkkoneuvoston 21.6.2022 tekemiä päätöksiä

• Kirkkoneuvosto päätti keittiötoimen ulkoisen palveluhinnaston tarkistuksista. Hintoja on edellisen kerran tarkistettu vuonna 2015 ja niitä oli nyt tarpeen korottaa 4 %. Vastaavasti päätettiin korottaa myös sisäisiä keittiö- ja leirikeskustoimen hintoja.
  • Hyväksyttiin seurakunnan catering- ja tilapalveluille laaditut yleiset sopimusehdot, jotka selkeyttävät palvelujen ehtoja ja pelisääntöjä palvelujen hankinnoissa.
  • Päätettiin laittaa yleiseen myyntiin Kiinteistö Oy Ermilänkulmasta seurakunnan omistuksessa olevat liiketilojen ja varastojen osakkeet.
  • Ylistaron kappeliseurakunnalle on osoitettu testamenttilahjoitus, joka päätettiin vastaanottaa ja panna täytäntöön testamentin tekijän antamin ehdoin.
  • Lisäksi kirkkoneuvosto keskusteli henkilöstön yhteiskäytön lisäämisen selvitysraportista ja Nurmon kaupunginosakeskuksen kehityssuunnitelmasta. Näiden osalta tehdään päätökset myöhemmissä kokouksissa.

Kirkkoneuvoston pöytäkirjat luettavissa osoitteessa domus.evl.fi. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-06-22 09:55:54.0