Kirkkoneuvoston päätöksiä 26.1.2023

• Uusi kirkkoneuvosto aloitti kaksivuotisen toimikautensa ja päätti ensimmäisessä kokouksessaan edustajansa useisiin eri toimielimiin. Edustajien nimet löytyvät pöytäkirjasta.
  • Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle kirkkoherran valintaa välillisellä vaalitavalla.
  • Kirkkovaltuustolle esitetään myös hyväksyttäväksi tukipalveluiden ja toiminnallisen puolen työalajohtajien johtosääntöjen päivitykset, hallinnon ja talouden tarkastajan valinta alkaneelle valtuustokaudelle sekä nuorten vaikuttajaryhmän toimintasääntö.
  • Alueseurakunnan diakoniatyöntekijän virka avataan julkiseen hakuun.
  • Käsiteltiin viime valtuustokauden valtuustoaloitteita ja esitetään ne kirkkovaltuustolle.

Kirkkoneuvoston pöytäkirjat luettavissa osoitteessa domus.evl.fi. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2023-01-27 14:40:00.0