Jouko Ikolan ”Hyvyyttä on” voitti Vuoden kristillinen kirja -kilpailun yleisöäänestyksen

Vuoden kristillinen kirja -kilpailun yleisöäänestyksen on voittanut Jouko Ikolan teos ”Hyvyyttä on”. Jouko Ikola toimi ennen eläkkeelle jäämistään pitkään Nurmon kirkkoherrana ja Nurmon kappeliseurakunnan johtavana kappalaisena.

Ikola Jouko_M.jpg

Nykyään pappi ja runoilija Jouko Ikola asuu Kuopiossa. Hänen ”Hyvyyttä on” -teoksensa tarinat ovat rakentavat toivoa ja ovat kuin runoja. Pääosaan nousevat erityisesti hiljaiset toivon rakentajat. Heidän kauttaan, usein salatulla tavalla, arjessaan kamppaileva lähimmäinen saa kokemuksen välittämisestä ja lohdusta.

Vuoden kristillinen kirjaksi 2016 valittiin Saara Kinnusen teos "Isän kaipuu". Fil. ja valtiotieteen maisteri Saara Kinnunen toimii sosiaalipsykologina ja perheterapeuttina. Hän on julkaissut useita teoksia ja luennoinut laajasti mm. parisuhteeseen ja perheeseen liittyvistä teemoista. Kilpailun voittajan valitsi Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen.

Kilpailun tulokset julkistettiin eilen 30.10. Helsingin kirjamessuilla.

Lähteet: vuodenkristillinenkirja.fi

2016-10-31 11:39:22.0