Seinäjoen seurakunta mukana tunnettuus- ja mielikuvatutkimuksessa

Seinäjoen seurakunta on yhdentoista muun suuren suomalaisen seurakunnan kanssa mukana Kirkon tutkimuskeskuksen toteuttamassa tunnettuus- ja mielikuvatutkimuksessa. Tutkimus tehdään puhelinhaastatteluin. Haastattelut toteuttaa Norstat Oy.

Seinäjoen alueelta mukaan tutkimukseen pääsee yhteensä 500 vastaajaa. Puhelinhaastattelut on aloitettu elokuun alussa ja ne toteutetaan syksyn aikana. Tutkimustulokset valmistuvat vuoden loppuun mennessä.

Kyselyssä Seinäjoen seurakunnan alueella asuvat pääsevät kertomaan mielipiteensä muun muassa seurakunnan toiminnasta ja viestinnästä sekä siitä, millaista toimintaa ja palveluita toivoisivat seurakunnan järjestävän.

Tutkimus tehdään nyt juuri oikeaan aikaan. Se tulee olemaan erinomainen työväline toiminnan kehittämisessä sekä seurakunnan työntekijöille että 18.11. seurakuntavaaleissa valittaville uusille luottamushenkilöille, iloitsee kirkkoherra Jukka Salo.

Lisätietoja:

Seinäjoen seurakunta, kirkkoherra Jukka Salo, jukka.salo@evl.fi, puh. 050 548 9458

Kirkon tutkimuskeskus, tutkija Kimmo Ketola, kimmo.ketola@evl.fi, puh. 040 570 1166

Thu Aug 09 17:15:00 EEST 2018