Elli Hirvilammille tunnustus vapaaehtoistyöstä

Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirissä osastonhoitajana työuransa tehnyt Elli Hirvilammi palkittiin sunnuntaina 3. helmikuuta Suomen Valkoisen Ruusun mitalilla.
Elli Hirvilammi

Elli Hirvilammi on vuosien ajan ollut kantava voima Seinäjoen seurakunnan Yhteisvastuukeräyksen käytännön toteutuksissa. Hirvilammi on vapaaehtoisena mukana myös diakoniatyössä, seurakunnan keittiötyössä ja musiikkielämässä. Lisäksi hän on aktiivisesti hankkinut mukaan seurakunnan toimintaan myös uusia vapaaehtoistyöntekijöitä.

Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien kunniamerkkejä annetaan tunnustukseksi isänmaan palveluksessa ansioituneille kansalaisille.

2019-02-08 15:22:00.0