Vuoden 2019 Kummijoukkue on valittu!

Hakemusten perusteella vuoden 2019 Kummijoukkueeksi on valittu SPV:n D-tytöt -06-07.
Vuoden 2019 kummijoukkue: SPV:n D-tytöt

Joukkueessa pelaa lähes 30 pirteää ja iloista tyttöä. Joukkueessa on suurin osa pelaajista 06-07 syntyneitä, muta joukossa on myös muutama 08- ja 05-ikäinen tyttö. Osa on pelannut yhdessä aina pallokerhoajoistaan lähtien. Tällä kaudella tytöt pelaavat toista kauttaan D-sarjassa.

Seurakunta tulee tekemään yhteistyötä joukkueen kanssa koko vuoden. Ensimmäinen tapaaminen on jo ollut, ja toimintaa on suunniteltu yhdessä. Seinäjoen alueseurakunta tukee varhaisnuorten liikuntaa valitsemalla vuosittain kummijoukkueen. Tuki on joukkueelle sekä henkistä että toiminnallista. Yhteistyö muotoutuu jokaisen joukkueen kanssa omanlaisekseen. Usein on esimerkiksi järjestetty leiri joukkueelle seurakunnan leirikeskuksessa ja seurakunnan työntekijä on osallistunut joukkueen harjoituksiin ja ollut mukana otteluissa. Jokainen kummijoukkuevuosi on siis erilainen, niin kuin on jokainen joukkuekin.

Wed Feb 20 18:50:00 EET 2019