Eskarit siunataan koulutielle

Esikoululaiset ovat kesän jälkeen siirtymässä koulutielle ja seurakunta haluaa olla siunaamassa tätä matkaa ja rukoilemassa lasten puolesta eri puolella Seinäjoen seurakuntaa järjestettävissä kirkkohetkissä.

Pieni poika koulutiellä

Tulevan koululaisen perhe, isovanhemmat ja kummit ovat tervetulleita siunauskirkkoon. Mikäli oman alueen tai päiväkodin kirkkohetken ajankohta ei sovi tai jos esikoulu on käyty jossakin muualla, osallistua voi minkä tahansa alueen juhlaan.

• Nurmon kirkossa vietetään kirkkohetkeä tiistaina 21.5. kello 19 Tanelinrannan päiväkodin eskareille, keskiviikkona 22.5. kello 19 Kertunlaakson ja Keskuspuiston päiväkotien eskareille ja torstaina 23.5. kello 19 Hyllykallion ja Keski-Nurmon päiväkotien eskareille.
  • Ylistaron kirkkoon kutsutaan Pikkumetsän eskarit sunnuntaina 26.5. kello 18. Satulinnan eskareiden kirkkohetkeä vietetään torstaina 30.5. kello 18 Kitinojan kirkossa.
  • Peräseinäjoen kirkossa siunauskirkkoa vietetään sunnuntaina 26.5. kello 18.
  • Lakeuden Ristiin kutsutaan eskareita kesän jälkeen, sunnuntaina 4.8. kello 18.

Mon May 13 16:11:00 EEST 2019