Virsitilaisuudet kesällä 2019

Pian kaikuvat jälleen kesäiset virret yhteislauluna eri paikoissa ympäri kaupunkia. Uutuutena tänä kesänä ovat Toivo ja laula -illat Törnävän kirkossa 7.7. ja 11.8., joihin osallistujat voivat toivoa laulettavaksi omia lempilaulujaan ja -virsiään.

Laulutoiveesi voit esittää Seinäjoen seurakunnan nettisivuilla >> tai pudottamalla laatikkoon Lakeuden Ristin aulassa.

Kesän 2019 virsilaulutilaisuudet järjestetään seuraavasti:

• To 6.6. klo 12 Virsivartti uudella torilla (sateen sattuessa Epstorilla). Lea Salumäe, Jenny Kärki.
  • To 20.6. klo 18 Rakkausvirsiä Ruusulassa, Ruusukatu 22. Maria Väinölä, Anssi Hannula. Kahvitarjoilu, vapaaehtoinen kahviraha.
  • Su 7.7. klo 18 Toivo ja laula! -yhteislaulutilaisuus Törnävän kirkossa. Anna-Kaisa Lahtinen, Maarja Korts, Jenny Kärki.
  • To 18.7. klo 12 Virsivartti Björkqvistin puistossa. Lea Salumäe, Anna-Kaisa Lahtinen, Liisa Rantala.
  • Su 11.8. klo 18 Toivo ja laula! -yhteislaulutilaisuus Törnävän kirkossa. Lea Salumäe, Sanna Saarenpää, Sanna Ålander. Mukana järjestelyissä Törnävä-Hallila aluevastuuryhmä.
  • To 22.8. klo 12 Virsivartti uudella torilla (sateen sattuessa Epstorilla). Tea Polso, Ville Järvinen.
  • Ke 5.9. klo 18 Koululaulut ja virret -ilta Niemistön koululla, Niemistöntie 9. Maria Väinölä, Merja Lampila.

Tue May 21 12:29:00 EEST 2019