Syntymäpäivät 30-vuotiaille seurakuntalaisille

Seinäjoen seurakunta järjestää 30-vuotta täyttäville syntymäpäiväjuhlat kymmenettä kertaa. Syntymäpäiviä juhlitaan Bio Rexissä Downton Abbey elokuvan merkeissä lauantaina 21.9.

Seinäjoen seurakunnan järjestämään syntymäpäiväjuhlaan on kutsuttu kaikki kuluvana vuonna 30-vuotissyntymäpäiväänsä viettävät seurakuntalaiset ja heidän seuralaisensa.

Vuosittainen tapahtuma järjestetään jo kymmenettä kertaa ja siihen osallistuu vuodesta riippuen keskimäärin 100 nuorta aikuista. Vaihtuvassa ohjelmassa on ollut muun muassa brunsseja, stand up-keikkoja ja konsertteja. Tänä vuonna lastenhoito on järjestetty ensimmäistä kertaa elokuvateatterin vieressä sijaitsevassa kahvila Kismuksessa.

Tapahtuman tavoitteena on saattaa ikäluokka yhteen ja kohdata nuoret aikuiset. Moni saapuu syntymäpäiville oman kumppanin kanssa, mutta paikan päällä voi tavata myös vanhoja tuttuja kouluvuosien takaa.

Lisätiedot: Anssi Hannula, seurakuntapastori, Seinäjoen seurakunta p. 044 716 0201

2019-09-20 08:00:00.0