Inkerin päivän lounas Kismuksessa lauantaina 5.10.

Seinäjoen seurakunnan kahvila Kismus kutsuu kaikki kuumalle keitolle Inkerin päivänä, lauantaina 5.10. kello klo 11–13.30.

Inkerin-päivän lounaan tuotto käytetään seurakunnan Inkeri-työn hyväksi, lounaan hinta on 10 euroa aikuisilta ja 5 euroa lapsilta, alle kouluikäiset ruokailevat ilmaiseksi. Tarjolla on lohikeittoa tuoreiden sämpylöiden kera sekä jälkiruuaksi vispipuuroa ja kahvit, keitosta on saatavilla myös kalaton ja kasvisvaihtoehto.

Mukaan Inkerin kirkon ystävyysseurakuntatyöhön

Inkerin kirkon alueella sijaitseva Hietamäen seurakunta on Seinäjoen seurakunnan ystävyysseurakunta. Ystävyysseurakuntatyössä mukana olevat vapaaehtoiset kokoontuvat Kismukselle Inkeri-iltaan kerran kuukaudessa. Kaikki vapaaehtoistyöstä ja ystävyysseurakuntatoiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan, Inkeri-työ järjestää muun muassa erilaisia varainhankintatempauksia sekä tekee tutustumis- ja auttamismatkoja ystävyysseurakuntaan.

Kismus on vapaaehtoistyön keskus

Kismuksen (Kalevankatu 12 B) Ystävän tupa on Seinäjoen alueseurakunnan vapaaehtoistyön keskus, joka on toiminut jo yli 20 vuotta. Ystävän Tuvalle voi arkipäisin kello 10–14 tulla kahville, lukemaan lehtiä, keskustelemaan tai osallistumaan ohjelmahetkeen. Kerran viikossa on tuolijumppaa, hartaushetkiä, keskustelupiirejä sekä muuta toimintaa.

Osallistu tapahtumaan Facebookissa

Lisätietoja: