Honkajuuri-stipendit haettavina

Honkajuuren stipendirahaston stipendejä voivat hakea opiskelijat, joiden kotipaikka on entisen Nurmon kunnan alueella.

Stipendit on tarkoitettu opintoihin yleissivistävässä kristillisessä oppilaitoksessa tai opintoihin, jotka valmistavat seurakunnalliseen ammattiin. Tukea voidaan myöntää myös sellaisten opinnäytetöiden tekoon, jotka liittyvät paikalliseen uskonnolliseen toimintaan tai kirkon ja seurakunnan työhön tällä alueella. Stipendit myönnetään ensisijaisesti ensi kertaa hakeville. Samalle hakijalle stipendi voidaan myöntää enintään kaksi kertaa.

Hakemuksessa tulee hakijan henkilötietojen lisäksi olla selostus nykyisestä opiskelusta ja suunnitelma tulevasta opiskelusta. Hakemukset on toimitettava Nurmon kappelineuvostolle 31.10.2019 klo 12 mennessä osoitteella Nurmon kappeliseurakunta "Honkajuurirahasto", Nurmontie 3, 60550 Nurmo.

Wed Oct 02 08:00:00 EEST 2019