Pääsiäisen jumalanpalvelukset ja hartaudet verkossa ja radiossa

Vietä pääsiäistä kanssamme verkon kautta. Katso pääsiäisen ohjelmistomme ja aikataulut.

Hiljaisen viikon iltakirkot

Verkossa: www.seinajoenseurakunta.fi
Radiossa: Radio Dei 89,4 MHz

Hiljaisen viikon maanantai 6.4. klo 19 Nurmon kirkosta
Aihe: Jeesus Getsemanessa
Antti Maunumaa, Päivi Kankainen-Martikainen, Ferenz Gyimes, sello ja Szofia Gyimes, oboe. Tulkkaus viittomakielelle.

Hiljaisen viikon tiistai 7.4. klo 19 Ylistaron kirkosta
Aihe: Jeesus tutkittavana
Jarmo Happonen, Sami Nortunen, Anu Mäki-Latvala. Tulkkaus viittomakielelle.

Hiljaisen viikon keskiviikko 8.4. klo 19 Peräseinäjoen kirkosta
Aihe: Jeesus tuomitaan
Irja Hietala, Sanna Ågren. Musiikki Anniina Happonen ja Pauliina Ylinen, laulu, ja Ossi Mäki-Reini, kitara, laulu. Tulkkaus viittomakielelle.

Kiirastorstai 9.4. klo 19.15 Törnävän kirkosta
Aihe: Pyhä ehtoollinen
Simo Peura, Sanna Ålander. Kanttori Lea Salumäe. Musiikissa Anu Mäki-Latvala, Samuel Nortunen (kitara) ja Tatu Nortunen (kontrabasso). Tulkkaus viittomakielelle.

Pitkäperjantai 10.4. klo 10 Törnävän kirkosta
Aihe: Jumalan Karitsa
Ville Järvinen, Anna Merivirta, Maria Väinölä, Anna-Kaisa Lahtinen, Hannu Malkamäki, laulu, Gabor Angyal, viulu. Tulkkaus viittomakielelle.

Pitkäperjantai 10.4. klo 15 Törnävän kirkosta
Aihe: Jeesus kuolee
Anssi Hannula, Päivi Kankainen-Martikainen, Lea Salumäe, Hilkka Rauhala, viulu. Tulkkaus viittomakielelle.

Pääsiäispäivä 12.4. klo 10 Lakeuden Rististä
Aihe: Kristus on ylösnoussut
Liisa Rantala, Jukka Salo, Lea Salumäe, Hanna Petäjä, Kristiina Ylinen, Otto Savolainen, laulu ja Arto Panula, trumpetti. Tulkkaus viittomakielelle.

2. pääsiäispäivä 13.4. klo 10 Lakeuden Rististä
Aihe: Ylösnousseen kohtaaminen
Olavi Hepomäki, Laura Launiala, Päivi Kankainen-Martikainen, Anna-Kaisa Lahtinen, Antti Harju, laulu, Viljo Harju, piano ja urut. Tulkkaus viittomakielelle.

Muista myös

Musiikillinen iltahartaus maanantaisin klo 18.15
Radiossa: Radio Dei 89,4 MHz

Kirkot avoinna keskustelua varten
Lakeuden Risti, Nurmon seurakuntakoti, Peräseinäjoen ja Ylistaron kirkko
ovat avoinna keskustelua varten sunnuntaisin klo 17–19

Ylistarossa
La 11.4. klo 20 Synkimmät virret -Facebook-live Ylistaron kappeliseurakunnan facebook-sivulla.

Peräseinäjoella
To 9.4. klo 17‒19 Peräseinäjoen kirkko avoinna myös kiirastorstaina. Urkumusiikkia ja mahdollisuus hiljentyä kirkkoon rakennettujen pääsiäisalttareiden äärellä.

Mon Apr 06 14:57:00 EEST 2020