Virkatodistukset 1.7. alkaen aluekeskusrekisteristä

Heinäkuun alusta virkatodistusten hakeminen tapahtuu aluekeskusrekisterin kautta.

Virkatodistusten hakemisen siirtyessä aluekeskusrekisterin hoidettaviksi niitä ei enää hankita Seinäjoen seurakunnan palvelutoimistoista. Virkatodistuksen voi tilata aluekeskusrekisteristä sähköpostitse: luovutus.akrlapua@evl.fi.

Aluekeskusrekisterin asiakaspalvelu

Aluekeskusrekisterin asiakasvastaanotto on toistaiseksi suljettu ja se palvelee puhelimitse arkipäivisin kello 9‒15. Virkatodistustilausten lisäksi aluekeskusrekisteri hoitaa seurakunnan kumppanina avioliiton esteiden tutkinnan, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset, kirkollisten toimitusten rekisteröinnit sekä ylläpitää kirkon jäsenrekisteriä.

Aluekeskusrekisteri Seinäjoen aluetoimiston yhteystiedot

Seinäjoen aluetoimiston käyntiosoite on Ala-Kuljun katu 1A, 60100 Seinäjoki.
Toimisto on avoinna ma-pe klo 9.00-15.00 (vastaanotto toistaiseksi suljettu).

Aluekeskusrekisterin puhelinnumerot

• Yleiset tiedustelut puhelinnumerosta 041 730 2588.
  • Rekisteröinti, henkilöasiakkaat puhelinnumerosta 041 730 2589.
  • Tietojen luovutus, sukuselvitykset ja virkatodistukset henkilöasiakkaat puhelinnumerosta 041 730 2591.

Aluekeskusrekisterin sähköpostiosoitteet

2020-06-29 15:38:48.0