Seinäjoen seurakunta ennaltaehkäisee osaltaan koronaviruksen leviämistä

Päivitetty 8.10.2020. - Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin alueellinen yhteistyötyöryhmä on 5.10. sopinut rajoitustoimista ja vahvoista suosituksista koronaepidemiaan liittyen. Seinäjoen seurakunta pyrkii osaltaan ennaltaehkäisemään koronaviruksen leviämistä perumalla alueellisen työryhmän vahvan suosituksen mukaan yli 20 hengen kokoontumiset sisä- ja ulkotiloissa 31.10. saakka lukuun ottamatta jumalanpalveluksia, sekä seurakunnan varhaiskasvatuksen ja kouluikäisten kerhotoimintaa.

Seurakunnan palvelut ja toiminta keskittyvät toistaiseksi sähköisiin kanaviin.

Jumalanpalvelukset verkossa ja radiossa

Suosittelemme osallistumista jumalanpalveluksiin verkkokirkon kautta osoitteessa seinajoenseurakunta.fi/verkkokirkko tai radion Dei 89,4 MHz kautta reaaliaikaisesti.

Kirkolliset toimitukset

Palvelutoimistot kontaktoivat viikolle 41 sovitut kirkolliset toimitukset, kuten kasteet, avioliittoon vihkimiset, hautaan siunaamiset, ja informoivat voimassa olevista suosituksista. Kaikissa seurakunnan tiloissa järjestettävissä kokoontumisissa on maskisuositus. Tilaisuuden järjestäjä vastaa maskisuosituksen toteutumisesta, ei seurakunta.

Pyydämme seuraamaan sairaanhoitopiirin ja aluehallintoviraston päivittyviä ohjeita ja tarkistamaan tiedot seurakunnan verkkosivuilta. Tarkista ajankohtaiset tiedot Seinäjoen seurakunnan verkkosivuilta www.seinajoenseurakunta.fi ja Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin verkkosivuilta www.epshp.fi.

Tilaisuuksissa on voimassa kasvomaskisuositus. Lisätietoja ja ohjeita kasvomaskin käyttöön saat Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin verkkosivuilta www.epshp.fi sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen verkkosivuilta www.thl.fi.

2020-10-06 15:40:00.0