Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelukset verkkokirkossa

Itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksiin voi osallistua verkkokirkon kautta. Seppeleet lasketaan alueilla seppeleenlaskijoiden toimesta ilman yleisöä.

Suomenlippu_750x500.jpg

Aluehallintoviraston 1.12. tekemän päätöksen mukaan yleisötilaisuuksien osallistujamäärä tulee rajata 20 henkilöön. Itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksiin voi osallistua verkkokirkon kautta osoitteessa www.seinajoenseurakunta.fi/verkkokirkko.

Itsenäisyyspäivänä 6. joulukuuta vietetään kello 10 sanajumalanpalvelusta Lakeuden Ristissä. Peräseinäjoen kirkossa vietetään sanajumalanpalvelusta myös kello 10 ja siellä laulaa miesten lauluryhmä. Jumalanpalveluksen jälkeinen itsenäisyyspäivän juhlahetki on kuunneltavissa verkkokirkon kautta. Seppeleen lähetyspuheen pitää kaupunginhallituksen puheenjohtaja Kati Ojaniemi.

Ylistaron kirkossa vietetään kello 10 jumalanpalvelusta, jossa Rami Loukola soittaa Jean Sibeliuksen Finlandian. Itsenäisyyspäivän juhlahetki on kuunneltavissa jumalanpalveluksen jälkeen verkkokirkon kautta. Tervehdyssanat tuo Raimo Rintamäki Ylistaron reserviupseereista ja Esa Nuottivaara Seinäjoen kaupungilta. Nurmon kirkossa vietetään kello 11 sanajumalanpalvelusta, johon musiikillisen tervehdyksensä tuo osa Veteraanien kööristä.

Seppeleet lasketaan alueilla seppeleenlaskijoiden toimesta ilman yleisöä.

Thu Dec 03 08:00:00 EET 2020