Kauneimmat joululaulut verkkokirkossa

Kauneimmat joululaulut verkkokirkosta Seinäjoelta, Nurmosta, Peräseinäjoelta ja Ylistarosta.

Kauneimmat joululaulut -logo

Aluehallintoviraston 1.12. tekemän päätöksen mukaan yleisötilaisuuksien osallistujamäärä tulee rajata 20 henkilöön. Suositut Kauneimmat joululaulut -tilaisuudet järjestetään rajoitusten vuoksi verkkokirkon kautta osoitteessa www.seinajoenseurakunta.fi/verkkokirkko. Tilaisuuksia varten voi hakea etukäteen lauluvihon itselleen.

Kauneimpien joululaulujen lauluvihko lauletaan kannesta kanteen Lakeuden Rististä lähetettävässä tilaisuudessa perjantaina 11. joulukuuta kello 19. Lauluvihon voi hakea etukäteen Kirkonkrannista. Lisäksi vihkoja jaetaan keskustan alueella torstaina 10. joulukuuta kello 15 alkaen sekä Lakeuden Ristin ovella kello 15–18.

Ylistaron kirkosta lähetetään Lasten Kauneimmat joululaulut -tilaisuus verkkokirkon kautta lauantaina 12. joulukuuta kello 17 ja perinteinen tilaisuus sunnuntaina 20. joulukuuta kello 18. Lauluvihon voi noutaa etukäteen Ylistaron kirkon pääportissa olevasta laatikosta.

Kevyemmän tyylin Kauneimmat joululaulut lähetetään Peräseinäjoen kirkosta sunnuntaina 13. joulukuuta kello 19. Lauluvihon voi noutaa etukäteen Peräseinäjoen kirjastosta tai S-Marketista.

Keskiviikkona 16. joulukuuta kello 19 lähetetään Kauneimmat joululaulut -tilaisuus Nurmon kirkosta verkkokirkon kautta. Lauluvihkoja on jaossa Nurmon kirjastolla sekä Prisman paketointipisteen vieressä.

Lahjoita Kauneimmat joululaulut -keräykseen

Tänä vuonna Kauneimmat joululaulut soivat maailman lasten puolesta. Voit lahjoittaa keräykseen MobilePaylla, tekstiviestillä tai tilisiirrolla. Lisätiedot osoitteessa www.kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita. Keräyslupa: RA/2020/3. Voimassa Manner-Suomi 31.12.2020.

Tue Dec 08 08:00:00 EET 2020