Terveiset ystävyysseurakunnastamme Sopronista

Unkarin Sopronin luterilainen seurakunta on Seinäjoen seurakunnan ystävyysseurakunta.

Unkarin Sopronin luterilainen seurakunnan kirkon alttari.

Hyvät suomalaiset ystävämme,

viime alkuvuoden jälkeen seurakuntien elämä on muuttunut myös Unkarissa, tapaamiset ovat olleet vaikeita. Yhä vain odotamme hetkeä, jolloin seurakuntatilat ja arkemme täyttyvät jälleen elämällä. Paastonaika on venynyt, mutta meillä on kuitenkin ylösnousemuksen toivo. Kristus on voittanut kuoleman, ja hänen voittonsa säteilee valoa pimeimpiinkin päiviin ja tarjoaa meille voimaa epävarmuuden ja odotuksen tilassa.

Kaipaamme myös tapaamista suomalaisten ystäviemme kanssa ja sitä aikaa, jolloin voimme taas halata. Uskomme, että toivomme kääntyy taas iloon. Fyysisistä etäisyyksistä huolimatta olemme nytkin henkisesti yhtä, ja voimme riemuita yhdessä pääsiäisen ilossa sekä Seinäjoella että Sopronissa.

Jumala varjelkoon meitä tässä yhteydessä.

Sopronin seurakunnan papit

Siirry tästä lukemaan lisää kirkon tekemästä ystävyysseurakuntatyöstä

Thu Apr 01 09:34:00 EEST 2021