Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston kokoontumisrajoitukset 12.5.-1.6.2021.

Noudatamme Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 11.5.2021 antamaa ohjeistusta 50 henkilön kokoontumisrajoituksesta ja sen ylittävästä henkilömäärästä 12.5.-1.6.2021. Tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita sekä huomioimalla kasvomaskisuosituksen, turvavälin ja käsihygienian.

Etelä-Pohjanmaan alueella voidaan järjestää myös yli 50 henkilön tilaisuuksissa, kun tilaisuuksissa noudatetaan opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen 21.9.2020 antamaa ohjetta: Ohje koronavirustartuntojen ehkäisemisestä yleisötilaisuuksien ja yleisten kokoontumisten yhteydessä sekä julkisten tilojen käytössä (minedu.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Jumalanpalvelukset

Kirkkosalista poistuessa, seurakuntalaisia pyydetään käyttämään tasaisesti kaikki poistumisteitä, jolloin voimme paremmin taata turvavälien säilymisen. Kirkkotilat on jaettu 50 henkilön alueisiin, joita toivomme kirkkoväen noudattavan. Jumalanpalveluksiin ei tarvitse ennakkotiedosta poiketen ilmoittautua 12.5.-1.6. välisenä aikana. Jumalanpalvelukset kuunneltavissa myös verkkokirkossa Nettikirkko - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi) ja Radio Dein taajuudella 89,4 MHz, sekä katsottavissa Seinäjoen seurakunnan YouTubessa.

Kirkolliset toimitukset

Kirkollisissa toimituksissa noudatetaan Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston antamaa ohjeistusta kokoontumisrajoituksista. Seinäjoen seurakunnan kirkoissa ja muissa tiloissa on käytössä turvavälit huomioivat maksimihenkilömäärät.  Lisätietoa seurakunnan tilojen maksimihenkilömääristä Seinäjoen seurakunnan palvelutoimistoista: Toimistot - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi).

Lisätiedot:

Wed May 12 12:30:00 EEST 2021