Verkkomaksun palveluehdot

Leirimaksut

Ilmoittauduttuasi leirille, saat verkkomaksulinkin ja ilmoittautumisvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Sinulla on oikeus peruuttaa leirille ilmoittautumisesi 14 päivän kuluessa ilmoittautumispäivästä syytä ilmoittamatta. Peruutukset leirimaksun eräpäivään mennessä tapahtuvat maksutta. Peruutuksista eräpäivän jälkeen veloitamme 50 % leirin hinnasta. Jos osallistumista ei peruta ennen leirin alkua, veloitamme koko leirin hinnan. Maksutta perumiseen on oikeus lääkärintodistuksella.

Ilmoita leiriosallistumisen peruutus seurakunnan sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu ilmoittautumisvahvistuksessa tai leirikirjeessä. Ilmoita leirimaksun palauttamista varten leirin nimi ja ajankohta, osallistujan nimi sekä maksun saajan nimi ja pankkitilin numero. Seurakunta palauttaa leirimaksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan, eikä maksun palauttamisesta aiheudu sinulle kustannuksia.

Leirin peruuntuessa seurakunnan toimesta, palautamme suoritetun leirimaksun viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksesta, eikä maksun palauttamisesta aiheudu sinulle kustannuksia.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2