Peräkonttikirppis - Siivouspäivän tapahtuma Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

la 25.5. klo 11.00

Kirkonkranni parkkipaikka

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tervetuloa viettämään yhdessä valtakunnallista Siivouspäivää peräkonttikirppiksen merkeissä Kirkonkrannin parkkipaikalle, os. Ala-Kuljun katu 1 sisäpihalle!

Siivouspäivä on kierrätyksen, vanhojen tavaroiden ystävien ja kaupunkikulttuurin uusi juhlapäivä, joka muuttaa kaupungit isoiksi kirpputoreiksi ja markkinoiksi. Olemme osa valtakunnallista tapahtumaa ja haluamme samalla liittyä tämän vuoden Yhteisvastuukeräykseen, jonka aiheena on nuorten yksinäisyyden vähentäminen. Tule mukaan kierrätyksen ja hyvinvoinnin merkeissä!

Voit tulla ostoksille tai myymään itsellesi tarpeetonta, käytettyä tavaraa. Paikkavaraukset Anna Saaristo p. 0447615417 tai ilmoittautumislinkistä. Paikkamaksu 5€ Yhteisvastuukeräyksen hyväksi maksetaan paikan päällä.

Lue lisää: siivouspaiva.com/fi/cleaningday
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille