Kerhot kouluikäisille

Seinäjoen seurakunta järjestää kerhoja ala-asteikäisille Seinäjoella, Nurmossa, Peräseinäjoella ja Ylistarossa. Kerhoissa liikutaan, askarrellaan ja ystävystytään toisten kanssa. Kokkikerho on tarkoitettu ruoanlaitosta kiinnostuneille lapsille.

Kerhotoiminta jää joulutauolle viikon 48 jälkeen.

Kerhot jatkuvat joulutauon jälkeen vuonna 2024 viikolla 3 eli 15.1.2024 alkaen. Hiihtolomalla viikolla 9 kerhot myös lomailevat ja kerhot jäävät kesätauolle viikon 15 jälkeen.

Kerhokausi, maksut ja ilmoittautuminen

Kerhot kokoontuvat viikoittain ja ovat maksuttomia. Kerhoihin voi tulla kesken kerhokauden ja mukaan ilmoittaudutaan kerhoon saapuessa. Poikkeuksena on Kokkikerho, johon ilmoittaudutaan etukäteen osoitteessa: seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat

Seurakunnan kouluikäisten kerhoja ohjaavat usein nuoret vapaaehtoiset. Kerhoja on monenlaisia, esimerkiksi on kokkikerhoja, liikunnallisia peli- ja palloilukerhoja sekä tyttöjen ja poikien omia kerhoja. Kerhot vaihtuvat vuosittain ohjaajien vaihtuessa.

Koristeellinen. Teksti: Kouluikäiset, Seinäjoen seurakunta.

Ojelmistontie 7
60550 Nurmo