Ekavauvakerho Kertunlaakson seurakuntakoti

to 4.4. klo 13.30 – to 4.4. klo 15.30

Kertunlaakson seurakuntakoti

Ekavauvakerho on ensimmäisen lapsensa saaneiden vanhempien ja vauvojen kohtaamispaikka.

Ekavauvakerho on paikka, jossa vasta vanhemmiksi tulleet voivat vaihtaa kuulumisia mieltä askarruttavista asioista, jakaa kokemuksia; sekä iloita yhdessä vauvoista ja vanhemmuudesta. Usein käytännön syistä kerhoon osallistuu äiti ja vauva, mutta mukaan on tervetulleita myös isät tai muut perheen läheiset. Kerhossa on mukavaa ohjelmaa yhdessä vauvojen kanssa.
Ekavauvakerhossa on tarjolla kahvia, teetä ja mehua. Mukaan voitte ottaa halutessanne omat eväät.
Ekavauvakerho on maksuton ja sinne ei ole ilmoittautumista. Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat.

Tammikuussa kerhotoiminta alkaa viikolla 2. Varhaiskasvatuksen kerhotoimintaa ei ole viikoilla 9, 13 eikä arkipyhäpäivinä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Katso lisätiedot tästä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seinäjoen seurakunta