Osallistuva budjetointi – tule mukaan suunnittelemaan!

Vastaa kyselyyn tämän linkin kautta 14.5.2024 mennessä.

Haluaisitko nähdä uusia, innostavia toimintoja ja tapahtumia Seinäjoen seurakunnassa? Mitä muuta voisimme yhdessä kehittää? Tule mukaan suunnittelemaan! Seinäjoen seurakunnassa on vuodeksi 2024 varattu yhteensä 10 000 euron määräraha osallistuvan budjetoinnin hankkeisiin. Kokoamme nyt ehdotuksia ja kesäkuussa valitaan, mitkä etenevät toteutukseen.

Aikataulu ja lisätiedot

Oman ehdotuksesi voit jättää vastaamalla sähköiseen kyselyyn 15.4.-14.5.2024 välisenä aikana.

Ehdotus on mahdollista tänä aikana toimittaa myös seurakunnan palvelutoimistoihin, joista saa tätä varten paperilomakkeita. Palvelutoimistojen osoite- ja yhteystiedot löydät osoitteesta seinajoenseurakunta.fi/palvelutoimistot.

Toivomme ehdotuksia erityisesti hankkeista, joiden toteutukseen seurakuntalaiset voivat osallistua.

Ehdotukset käsitellään toukokuun 2024 aikana ja toteutukseen valitut hankkeet julkistetaan kesäkuussa 2024.

Osallistu arvontaan

Vastaajien kesken arvomme miniloman Honkiniemen leirikeskukseen. Palkinnon arvo on 250 euroa ja se on voimassa vuoden 2024 loppuun saakka.

Minilomaan kuuluu viikonloppu puolihoidolla 2 aikuiselle ja 2 lapselle sisältäen 2 aamiaista, 2 lounasta tai päivällistä, liinavaatteet ja pyyhkeet. Yöpyminen onnistuu kesällä halutessasi myös Tentsile-teltassa.

Arvontaan pääset osallistumaan jättämällä yhteystietosi kyselyn yhteydessä.

Tutustu Honkiniemen leirikeskukseen osoitteessa luontoleirikeskus.fi.