Kökkä seurakuntametsässä

to 16.5. klo 17.30
Perhe paistaa makkaraa laavulla.

Muu tila

Tule mukaan kökkään ja metsäluonnosta nauttimaan!

Torstaina 16.5. klo 17.30 alkaen kuorimme polttopuulatoa varten kaadettuja puita. Opastus Pappilankorpeen Ylistaron Kainaston Teräsmäen teollisuusalueelta (62°53'16.8"N 22°39'10.8"E, valtatietä 18 noin 15 km Seinäjoelta).

Pukeudu sään mukaan. Tarjolla makkaraa ja kahvia. Tiedustelut ja erityisruokavalioista ilmoittaminen: p. 050 3140419, jouni.aila@mhy.fi. Laulamme myös kökkäläisten lempivirsiä, ota virsikirja mukaan.

Kökkä on osa hanketta, johon Seinäjoen seurakunta on saanut tukea Euroopan maaseuturahastolta. Hankkeessa rakennetaan vapaaehtoisvoimin luontoreitille esteetön laavu, wc ja puulato Pappilankorpeen Seinäjoen seurakunnan omistamaan metsään.

Toivon metsä -hankkeesta lisää osoitteessa https://www.seinajoenseurakunta.fi/osallistu/toivonmetsahanke

#toivonmetsä #leaderhanke
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Järjestäjä