Kohtaamispaikat

Seinäjoen seurakunnassa kokoontuu ryhmiä, joissa keskustellaan eri aihepiireistä tai viihdytään vapaamuotoisemman keskustelun merkeissä. Katso lisää osoitteesta seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat

Olotila

Nurmon Olotila on kaikkien olohuone, joka sopii muun muassa oleskeluun ja sosiaaliseen kanssakäymiseen. Kuka tahansa voi tulla oleilemaan, rupattelemaan, lukemaan lehtiä tai juomaan kahvit. Paikan päällä myynnissä myös vapaaehtoisten kutomia käsitöitä.

Ystävän tupa

Ystävän tupa on kohtaamispaikka ja vapaaehtoistoiminnan keskus Seinäjoen keskustassa Kismuksen tiloissa. Sinne voi poiketa kahville, lukemaan lehtiä tai tulla tapaamaan ystäviä. Ystävän tuvan toiminnasta vastaa Seinäjoen seurakunta ja toiminnan mahdollistaa joukko vapaaehtoisia työntekijöitä.

Vapaaehtoisille on tarjolla monenlaista mielekästä tehtävää ihmisten kohtaamista, kahvilan pitämistä, leipomista ja ohjelman järjestämistä. Ystäväntuvan vapaaehtoistehtävistä voi tiedustella Johanna Piuholalta.