Ruokapankkikeräys

Lahjoita Ruokapankin keräykseen ja tue apua tarvitsevia perheitä Seinäjoen seurakunnan alueella.

Tee lahjoitus Ruokapankin keräykseen

Keräyksen tuotto kohdistetaan lyhentämättömänä Seinäjoen seurakunnan alueella asuville, apua tarvitseville perheille.

Voit lahjoittaa haluamasi rahasumman ruokapankille tilisiirrolla tai MobilePay-sovelluksella. Keräyslupa: RA/2021/586.

Ohjeet tilisiirto-lahjoitukseen

• FI13 5419 0110 0009 36 (EPOP)
  • Maksun saaja: Seinäjoen seurakunta/Ruokapankki
  • Viesti-kohtaan teksti: Lahjoitus Ruokapankille
  • Voit tulostaa tilisiirtolomakkeen täältä: Tilisiirtolomake

Ohjeet MobilePay-lahjoitukseen

• Lataa MobilePay-sovellus älypuhelimesi sovelluskaupasta, AppStoresta tai GooglePlaysta.
  • Lahjoita avaamalla MobilePay ja syöttämällä summa ja Seinäjoen seurakunnan Ruokapankkikeräyksen viisinumeroinen numerosarja 63650.
  • Hyväksy lahjoitus.

Lahjoita tuotteita Ruokapankille

Voit lahjoittaa tuotteita Ruokapankille. Ota yhteyttä koordinaattoriin Jaana Lähdesmäkeen numerolla 050 385 0444 tai diakoniajohtaja Otto Savolaiseen numerolla 050 570 6271.

Kiitos, kun välität lähimmäisistämme.

Vapaaehtoistyö Ruokapankissa

Jos olet kiinnostunut työskentelemään Ruokapankin vapaaehtoistehtävissä, ota yhteyttä Jaana Lähdesmäkeen numeroon 050 385 0444 . Ruokapankki toimii Seinäjoen ev.lut. seurakunnan diakoniatyön alaisena ja on yksi diakonisen auttamisen muoto, josta saat lisätietoa osoitteesta www.kirkkopalvelut.fi. Lisätietoa ruokapankin toiminnasta löydät sivulta seinajoenseurakunta.fi/ruokapankki.

Koristeellinen.

Kysy lisätietoa Ruokapankkikeräyksestä