Jumalanpalvelukset ja messut

Seinäjoen seurakunnan kirkoissa vietetään jumalanpalveluksia joka sunnuntai kello 10. Lisäksi järjestämme iltamessuja yhdessä seurakuntalaisten kanssa. Sunnuntain jumalanpalvelusten ja messujen lisäksi järjestämme teemajumalanpalveluksia.

Erityismessut

Seurakuntamme järjestää useita erityismessuja, jotka poikkeavat perinteisestä sunnuntaista esimerkiksi musiikkityyliltään tai niitä toteutetaan yhteistyössä eri herätysliikkeiden kanssa.

Perheväen messu, vauvakirkko, kummikirkko

Perheväen messu on tarkoitettu kaikenikäisille ja kaikenkokoisille perheille. Messun toteutuksessa on otettu etenkin lapset huomioon. Perhemessua vietetään kaikissa Seinäjoen seurakunnan kirkoissa useamman kerran kevään ja syksyn toimintakausina.

Vauvakirkkoon toivotetaan perheen pienimmät läheistensä kanssa. Vauvakirkoissa voi laulaa ja leikkiä köröttelylauluja. Monesti vauvakirkossa jaetaan vuoden aikana kastettujen kastepuun lehdet.

Kummikirkkoon ovat erityisesti tervetulleita kummit yhdessä kummilasten kanssa.

Kirkkojemme jumalanpalvelusten radiointivuorot

Sunnuntaisin Seinäjoen seurakunnan kello 10 jumalanpalvelus Radio Dein taajuudella 89,4 MHz.

Kevään 2024 radioinnit kirkoistamme

• 7.1. Ylistaron kirkko