Honkiniemen kirkko

Honkiniemen hirsinen kirkko aurinkoisessa kesäsäässä kuvattuna.

Honkiniementie 150, 63700 Ähtäri

064184450 Varaukset

120

Avoinna kesällä kello 9-18. Jos kirkko ei ole avoinna, voit tiedustella kirkkoon pääsyä leirikeskuksen asiakaspalvelusta.

Honkiniemen kirkossa on tilaa noin 180 henkilölle.

Seinäjoen kirkot -esite suomeksi »Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nyt voit tutustua Honkiniemen kirkon sisätiloihin myös Google Maps -sovelluksen kautta. Käy peremmälle!

Tutustu Honkiniemen palveluihin osoitteessa www.honkiniemi.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Honkiniemen kirkko valmistui vuonna 1999. Kirkko on Honkarakenteen suunnittelema ja toteuttama hirsikirkko. Kirkko maisema-alttareineen hiljentää ja tuo elävän ja vuodenaikojen mukaan muuttuvan järvinäkymän kautta Jumalan luomistyön lähelle sinua.

Kesäaikaan tiekirkon ovet ovat avoinna tarjoten erilaisen taukopaikan matkanvarrella, olipa kyseessä sitten työmatka tai lomareissu.

Esteettömyys

Honkiniemen kirkkoon on esteetön pääsy. Kirkosta löytyy myös induktiosilmukka ja äänentoisto.
Päärakennuksessa on INVA-WC.

Ajo-ohje ja pysäköinti

Honkiniemen kirkko sijaitsee Honkiniemen leiri- ja kurssikeskuksen alueella 15 kilometrin päässä Ähtärin keskustasta. Alueella on ilmainen pysäköinti.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc