Info ja asiointi

Palvelutoimistomme palvelevat puhelimitse ja sähköpostitse kasteissa, hautajaisissa ja häissä, sekä tilavarauksissa. Esteettömyystodistukset voi tilata suoraan verkosta, virkatodistukset ja sukuselvitykset Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisteristä.

Kirjaamo

• Seurakunnan kirjaamo vastaanottaa hallinnolliseen käsittelyyn tulevan postin ja kirjaa sen asianhallintajärjestelmään. Kirjaamisen jälkeen aineisto toimitetaan valmistelijoille.
  • Kirjaamon postiosoite on Ala-Kuljun katu 1 A, 60100 Seinäjoki ja sähköpostiosoite kirjaamo.seinajoki@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Elintarvike- ja ruoka-apu

Elintarvike- ja ruoka-apua koskevissa asioissa ota yhteyttä oman asuma-alueesi diakoniatyöntekijään. Ruoka-avun saaminen edellyttää aina ensiksi yhteydenottoa srk:n diakoniatyöntekijään. Tarkemmat yhteystiedot löydät kohdasta Diakoniatoimistot.

Don’t hesitate to get in touch, we have English-speaking staff as well. Whatever problems you may encounter, our parish is there to support you. All consultations with a pastor or diaconal worker are strictly confidential and free of charge.

When in need of food help, please contact the diaconal worker of your own residental area. Personal contact with the diaconal worker is always prerequisite for food help. You will find the detailed contact information here: Diakoniatoimistot.

Seinäjoen seurakunta
Seinäjoen alueseurakunta Seinäjoen seurakunta
Ala-Kuljun katu 1A
60100  Seinäjoki

Avoinna ma-to kello 9–15 ja pe kello 9–12.

Peräseinäjoen kappeliseurakunta Seinäjoen seurakunta
Kirkkotie 2
61100  Peräseinäjoki

Avoinna maanantaisin ja torstaisin kello 9–15. Peräseinäjoen palvelutoimiston on suljettu viikolla 42. Kiireellisissä asioissa palvelee Seinäjoella Kirkonkrannin palvelutoimisto puhelinnumerossa 06 418 4901.

Nurmon kappeliseurakunta Seinäjoen seurakunta
Nurmontie 3
60550  Nurmo

Avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 9–15.

Seinäjoen seurakunta Ylistaron kappeliseurakunta
Markinsalontie 2 b
61400  Ylistaro

Avoinna tiistaisin ja torstaisin kello 9–15.

Seinäjoen seurakunta

Avoinna maanantaista perjantaihin kello 9–15.

Katso laskutusosoite.