Haku Seinäjoen seurakunnan kummijoukkueeksi 2024

Seinäjoen seurakunta tukee lasten ja nuorten liikuntaa valitsemalla vuosittain kummijoukkueen. Kummijoukkue-toiminta käynnistyi syksyllä 1988. Silloin toiminta oli uutta ja nykyäänkin se on harvinaista Suomen seurakunnissa.

Kummijoukkue 2024 paikka on nyt haettavana.

Seinäjoen seurakunta haluaa jatkaa liikunnan tukemista. Tuki joukkueelle on sekä henkinen ja toiminnallinen. Taloudellinen tuki liittyy toimintaan, esim. toimitilojen käyttö joukkueen ja vanhempien tilaisuuksiin, leiri Honkiniemessä ynnä muuta. Yhteistyö muotoutuu kummijoukkueen mukaan. Kummijoukkueeksi toivotaan noin 12-14v. ikäisten joukkuetta.

Kummijoukkueeksi haetaan vapaamuotoisella anomuksella, jossa toivotaan kuvaus joukkueesta ja yhteystiedot henkilöistä, jotka hoitavat joukkueen asioita.

Hakemus tulee toimittaa 16.12.2023 mennessä osoitteeseen Seinäjoen alueseurakunta / Kouluikäiset, Ala-Kuljun katu 1 A, 60100 Seinäjoki tai sähköpostilla matti.pihlaja@evl.fi. Kuoreen/viestiin maininta ”Kummijoukkue 2024”.

Tarkempaa tietoa toiminnasta

Matti Pihlaja