Kuvan taustalla hahmo jousiampujasta, takkatuli sekä talvinen järvimaisema. Kuvien päällä teksti Honkiniemen elämyslahja

Anna lahjaksi luonnonläheinen elämys

Miltä kuulostaisi tunnelmallinen kotaillallinen, talviverkkojen kokeminen kalakaverin kanssa tai jousiammunta? Näillä luonnonläheisillä elämyslahjoilla voit ilahduttaa läheisiäsi ja tarjota yhteistä aikaa Seinäjoen seurakunnan Honkiniemen leirikeskuksessa Ähtärissä. Elämyslahjat ovat suunniteltu ryhmille.

Tilaustiedot

Tilaa lahjakortti tilauslomakkeen kautta. Sen jälkeen tilaamastasi lahjakortista lähetetään lasku ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilaamasi lahjakortin hinta on maksettu, ilmoita toteutuneesta maksusta sähköpostiosoitteeseen markku.autio@evl.fi. Tämän jälkeen saat sähköpostiisi lahjakortin ja sovimme elämyslahjan toteuttamisen yksityiskohdista. Siirry tilaamaan elämyslahjakortti.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tunnelmallinen kotaillallinen

Vietätte kotailtaa tulen loimussa Ähtärinjärven rannalla Honkiniemen kodassa. Nautitte maittavasta kotamenusta ja erätunnelmasta. Talvella saatte ihailla taivaankaaren tähtitanssia jään peittämällä Ähtärinjärvellä ja kesällä voitte nauttia Honkiniemen luonnon kauneudesta. Aika: 2-2,5 tuntia. Suunniteltu 1-5 henkilölle.

• Kaltiaisia
  • Isännän loimulohi
  • Nokipannukahvi ja marjainen herkku

Hinta Tunnelmallinen kotaillallinen -elämyslahjakortista on 28 €/henkilöltä. Minimiveloitus Tunnelmallinen kotaillallinen -elämyslahjakortista on 56 €.

Kalakaveriksi talviverkoille

Lähdette kalakaveriksi kokemaan talviverkkoja Ähtärinjärvelle. Nautitte talvi-illan sinisestä hetkestä, pimenevästä illasta tai koette talvikalastajan haasteet talvisessa pakkassäässä. Joka tapauksessa koette ikimuistoisen luontoelämyksen. Aika: 1-2 tuntia. Suunniteltu vähintään 3 henkilölle.

Hinta Kalakaveriksi talviverkoille -elämyslahjakortista on 10 €/henkilöltä. Minimiveloitustus Kalakaveriksi talviverkoille -elämyslahjakortista on 30 €.

Jousiammunta

Koette kuinka vaistojousiammunnassa tarkkuus ja keskittyminen tuo tuloksia. Ensin käydään läpi perusasiat ja sitten ammutaan omaksi iloksi tai järjestetään vaikka pieni ammuntakisa. Aika: 1 tunti. Suunniteltu 3-6 henkilölle.

Hinta Jousiammunta -elämyslahjakortista on 20 €/henkilöltä. Minimiveloitustus Jousiammunta -elämyslahjakortista on 60 €.

Siirry tilaamaan elämyslahjakortti.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Elämyslahjakortit ovat myynnissä vuoden 2021 loppuun saakka ja käytettävissä vuoden 2022 loppuun asti.

Leirikeskustoiminnan johtaja
Seinäjoen seurakunta