Piknik puistossa ja yö kirkossa

pe 30.8. klo 18.00

Lakeuden Risti

Pakkaa eväät mukaan ja tule ystävän kanssa tai vaikka koko perheen voimin mukaan piknik-tapahtumaamme. Tapahtuman tarkoituksena on loihtia piknikmurkinaa niistä eväistä mitä kaapista sattuu löytymään! Älä jätä lystiä iltaan, vaan ota makuupussi mukaan ja jää halutessasi kirkkoon yöksi. Illan aikana voit käydä mm. Lakeuden Ristin tornissa taivastelemassa avaruuden pääkaupunkia.

Seinäjoen seurakunta tunnetaan jo hävikkibrunssien ja hävikki-iltapalojen järjestäjänä Kismuksessa. Nyt päivän teemana on hävikkipiknik, jolla haluamme motivoida kaikkia miettimään ekologisuutta. Kannattaako jämäruuat tai parasta ennen -päiväyksen ylittäneet ruuat heittää menemään, vai voisiko niistä loihtia herkkuja vaikkapa piknikevääksi?

Lakeuden Risti ja piha klo 18 alkaen:
Grillaus ja piknik mahdollisuus (omat eväät)
Trubaduuri Sakari Wuorijärvi
Jäätelötarjoilu lapsille
Kehitysvammaisten Kultahiput-kuoro
Livemusiikki Jaakko Laakso
Juuso Kivimäen urkukonsertti

Mahdollisuus yöpyä kirkossa. Yöpyjille ilta- ja aamupala.

Lakeuden ristin torni on avoinna maksutta perjantai-illan avaruuden pääkaupungin taivastelua varten
Huonon sään yllättäessä siirrymme Lakeuden Ristin kirkkoon.
Tapahtuma on kaikille avoin. Tarkan aikataulun löydät Facebookista.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille

Osallistu Facebookissa Piknik puistossa ja yö kirkossa -tapahtumaan Linkki avautuu uudessa välilehdessä