Walk in talk -keskusteluapu

su 21.4. klo 15.00

Kismus

Keskusteluapua 13-29-vuotiaille nuorille matalalla kynnyksellä, maksutta, ilman ajanvarausta ja anonyymisti.

Seinäjoen seurakunnan Walk in talk - keskusteluapu on maksuton, eikä erillistä ajanvarausta tarvita. Nuori voi tulla tapaamiseen nimettömänä, kertomatta omaa nimeään tai asuinpaikkaansa. Vaikka yhdessä kaverin kanssa. Keskustelut ovat aina luottamuksellisia. Yksi keskustelukerta kestää noin 45 minuuttia. Jos tarvetta on, paikalle voi tulla toistekin. Kismuksella läsnä olevat aikuiset ovat seurakunnan nuorisotyön ammattilaisia tai vapaaehtoisina toimivia ratkaisukeskeisiä lyhytterapeutteja ja -terapeuttiopiskelijoita.

Jos haluat sopia keskusteluajan itsellesi etukäteen tai johonkin muuhun aikaan tai paikkaan, voit olla yhteydessä tällä sivulla listattuihin aikuisiin esimerkiksi WhatsAppilla tai sähköpostilla.
Nuorille
  • Nuorille Nuorille

Seinäjoen alueseurakunta

Nuorisotyönjohtaja
Seinäjoen seurakunta
Nuoret
Kalevankatu 12 B
60100 Seinäjoki

Vastuualue: koko Seinäjoen alue.

Walk in talk-vapaaehtoinen

Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti.