Yhdessä sanoin ja sävelin, Kansan raamattuseura

to 16.5. klo 18.30

Törnävän kirkko

Tervetuloa!

KRS:n raamatunopettaja rovasti Ulla Saunaluoma. Aineena on Katso, minä teen uutta! Kahvit klo 18.00 alkaen.

Opetuksen jälkeen on yleinen esirukousosuus, johon voi kirjoittaa rukouspyynnön tilaisuuden aikana. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus saada henkilökohtaista rukouspalvelua.

Olet sydämellisesti tervetullut!

Yhdessä sanoin ja sävelin -iltoja vietetään kerran kuukaudessa, yleensä kuukauden viimeisenä torstaina. Ajankohdan voi helposti varmistaa Seinäjoen seurakunnan internet-sivuilta. Kesä- ja heinäkuussa illat ovat tauolla.

Illat järjestää Kansan Raamattuseura yhteistoiminnassa Seinäjoen seurakunnan kanssa. Iltojen yhteyshenkilönä ja juontajana toimii Raija Rustari. Opetuksesta vastaavat Olli Seppänen ja rovasti Ulla Saunaluoma Kansan Raamattuseurasta. Illat on suunnattu nuorille aikuisille ja heitä vanhemmille.

Illoissa opetetaan Raamattua ja käsitellään kristillistä uskoa ja aikaan liittyviä tapahtumia Raamatun näkökulmasta. Tarkoituksena on synnyttää ja vahvistaa luottamusta Raamatun ilmoittamaan Jumalaan, sekä rohkaista Raamatun ilmoittamilla toivon näköaloilla. Elämän voi rakentaa perustalle, jolta käsin on turvallista kohdata niin iloiset kuin vaikeilta tuntuvat asiat.
  • Aikuisille Aikuisille

Seinäjoen alueseurakunta, Seinäjoen seurakunta